Uw mening

Geef hier uw mening over uw ervaringen bij de aankoop van uw auto of van uw laatste werkplaatsbezoek.
Bent u tevreden? Plaats dan hier uw mening. Ardea Auto gaat voor Geheel Tevreden klanten met 5 sterren klanttevredenheid!

Bent u minder tevreden, dan horen we dit graag van u. Neem dan contact met ons op zodat we dit naar ieders tevredenheid kunnen oplossen en wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Graag vernemen we ook uw mening over de vernieuwde website, uw mening kunt u hier delen.

Alvast bedankt voor uw mening!

De Directie van Ardea Auto

Geef uw mening


Submit your review
* Verplicht veld

Als je belt krijg je niemand aan de lijn. Als je online afspreekt komen ze hun afspraken niet na, en doen ze alsof jij de fout hebt gemaakt. Klaar mee

Sep 26, 2018 by Anonymous
Naam: Vincent • 
Reden Bezoek: Onderhoud • 
Vestiging: Hoofddorp 

Als je belt krijg je niemand aan de lijn. Als je online afspreekt komen ze hun afspraken niet na, en doen ze alsof jij de fout hebt gemaakt. Klaar mee, geen Adea Hoofddorp voor mij (en mijn collega's als het aan mij ligt.) Gegroet


Als je belt krijg je niemand aan de lijn. Als je online afspreekt komen ze hun afspraken niet na, en doen ze alsof jij de fout hebt gemaakt. Klaar mee

Sep 26, 2018 by Anonymous
Naam: Vincent • 
Reden Bezoek: Onderhoud • 
Vestiging: Hoofddorp 

Als je belt krijg je niemand aan de lijn. Als je online afspreekt komen ze hun afspraken niet na, en doen ze alsof jij de fout hebt gemaakt. Klaar mee, geen Adea Hoofddorp voor mij (en mijn collega's als het aan mij ligt.) Gegroet


Per email geklaagd over sterke rij-resonantie (ik dacht van de nieuwe gemonteerde Michelin banden) Twee dagen later belde Sjors van Ardea receptie op

Aug 30, 2018 by Anonymous
Naam: Fred Gebhard • 
Reden Bezoek: Klacht rij-resonantie • 
Vestiging: Asd zuid Oost Klokkenberweg 

Per email geklaagd over sterke rij-resonantie (ik dacht van de nieuwe gemonteerde Michelin banden) Twee dagen later belde Sjors van Ardea receptie op en gaf blijk van begrip, dat ik niet zomaar klaagde. Donderdag. 30/8 werd mijn Ford Fusion door hoofdmonteur Ali en Sjors op de brug gezet, want de resonantie kwam niet door de banden, maar vermoedelijk versleten wiellager. Ik (de leek ) was sceptisch. Ali ontdekte dat linkerwiellager defect (Receptionist Sjors aan de wielen draaien en Ali zijn deskundige handen op de lagers) Daar met z'n drieën in de auto rijden. Stuk gereden met swiepen op de rijbaan. Resonantie duidelijk verschillende tonen en ik (de Leek) was stiekem nog steeds van mening dat de ribbels dwars op het loopvlak de schuldige waren. Maar tegen twee deskundige techneuten moet je als Leek .niet de betweter uithangen. Volgende week kan ik de Ford brengen voor nieuw wiellager. DIT met overtuigd gevoel, want wetende wat er speelt, reed ik onderweg een afrit af met lange bocht naar rechts (auto helt links over met druk op linkerachterwiel) Meteen sterke resonantie en daarna lange bocht naar links(auto helt rechts over) WEG resonantie !!! Kanjers de hoofdmonteur Ali en receptionist Sjors!


Super slechte ervaring met de medewerker Jan (surinaamse meneer bij de receptie). Werd opeens op zaterdag om 11.24 uur gebeld dat ik mijn huur auto vo

Aug 29, 2018 by Anonymous
Naam: Ayca Yildirim • 
Reden Bezoek: Onderhoud • 
Vestiging: Ardea Auto Rotterdam Alexanderpolder 

Super slechte ervaring met de medewerker Jan (surinaamse meneer bij de receptie). Werd opeens op zaterdag om 11.24 uur gebeld dat ik mijn huur auto voor 12uur dezelfde dag moest inleveren. Terwijl we dat niet zo hadden afgesproken. Daarnaast ging hij nog liegen dat er in de sms-bericht staat aangegeven is zaterdag voor 12 uur moest inleveren. Ik woon in Den Haag ik heb aangegeven dat in het bericht die ik gekregen heb geen datum of tijd in staat en dat ik wel wil inleveren maar dat ik miss een kwartier of half uur laat ben. Hij vond dat niet goed. Hij zei dat hij niet gaat wachten en als ik voor 12 uur niet de auto inlever dat ik alle kosten van de huur auto moest betalen. Hierdoor heb ik de hoofdkantoor gebeld en hoofdkantoor zei dat het geen probleem is en dat ook ietsje later kon inleveren. Ik heb weer terug gebeld en Marjam (meisje bij de receptie) heeft ook gezegd dat het geen probleem is en dat zij half uur extra kan wachten tot dat ik er ben. Maar meneer Jan deed weer moeilijk en zei dat het niet mogelijk is. Hij wilde niet meewerken en was onvriendelijk. Ik was er uiteindelijk om 11.50 uur daar en auto netjes opgeleverd en Mevrouw Marjam heeft excuses aangeboden maar meneer was erg onvriendelijk. Dit is mijn laatste bezoek daar. Er wordt niet aan afspraken gehouden en half uur van te voren wordt ik gebeld dat ik snel de huur auto moet inleveren op een hele onvriendelijke manier. Ik moest hiervoor mijn eigen afspraken op zaterdag afzeggen en heel snel naar rotterdam gaan terwijl afspraak maandag was! Ik zal nooit meer naar die vestiging gaan!


donderdag 9 augustus offerte aanvraag gedaan. Op site binnen 1 werkdag bericht. Nu bijna week geleden nog niets, zal wel goed gaan met Ardea.

Aug 15, 2018 by Anonymous
Naam: Cor Rensink • 
Reden Bezoek: Offerte • 
Vestiging: Schiedam 

donderdag 9 augustus offerte aanvraag gedaan. Op site binnen 1 werkdag bericht. Nu bijna week geleden nog niets, zal wel goed gaan met Ardea.


Gisteren een afspraak gemaakt om vandaag een testrit te maken in een Ford transit courier om 13.00 uur.Vanochtend ben ik nog gebeld of de afspraak d

Aug 10, 2018 by Anonymous
Naam: M. van der Weele • 
Reden Bezoek: Proefrit maken • 
Vestiging: Ardeo Amsterdam Z.O 

Gisteren een afspraak gemaakt om vandaag een testrit te maken in een Ford transit courier om 13.00 uur.
Vanochtend ben ik nog gebeld of de afspraak door gaat waar ik ja op gezegd heb.
Town ik om 13.00 uur aanwezig was , was er geen Ford transit courier aanwezig ! Ze dachten dat ik een informatienfolder wilde hebben.
Tjonge, wat een tijd- en energie verspilling.
Trouwens, excuses moet ik nog ontvangen.


Slechte zaak dat het een en ander m.b.t de rem voeringen niet gepland kan worden omdat een vestiging niet bereikbaar is om dit in te plannen.Ik vind

Jul 31, 2018 by Anonymous
Naam: Monique van Haastrecht • 
Reden Bezoek: Remvoeringen lamp brandt • 
Vestiging: Amstelveen 

Slechte zaak dat het een en ander m.b.t de rem voeringen niet gepland kan worden omdat een vestiging niet bereikbaar is om dit in te plannen.
Ik vind dit heel slordig.


Vorige week mijn nieuwe ford transit custum opgehaald en ben zeer tevreden vanaf het eerste contact met rinus (verkoper van ardea) en de afhandeling v

Jul 30, 2018 by Anonymous
Naam: Jan van horssen • 
Reden Bezoek: Aankoop nieuwe ford custum • 
Vestiging: Zuid-Oost 

Vorige week mijn nieuwe ford transit custum opgehaald en ben zeer tevreden vanaf het eerste contact met rinus (verkoper van ardea) en de afhandeling van de deal. Bedankt rinus en ardea voor de zeer goede service!


Bij een bezoek (zonder afspraak)aan de garage om een rammeltje en een lekke band te repareren ben ik niet naar tevredenheid geholpen. Ik heb aangegeve

Jul 25, 2018 by Anonymous
Naam: C.A. Don • 
Reden Bezoek: Rammeltje, lekke band onderhoud • 
Vestiging: Schiedam 

Bij een bezoek (zonder afspraak)aan de garage om een rammeltje en een lekke band te repareren ben ik niet naar tevredenheid geholpen. Ik heb aangegeven dat het rammeltje van achter uit de auto kwam (waarschijnlijk nummerplaathouder). De monteur zei dat het verholpen was door de spullen uit het rechterportier te halen. Bij het weg rijden was het rammeltje er nog steeds en bij het repareren van de lekke band is er van buiten uit een plug in gemaakt terwijl dit bij prof. bandenreparateurs vanuit de binnenkant gedaan wordt.Bij het wegrijden brandt het lampje luchtdruk in de band nog steeds in het display. Kortom er is weinig aandacht besteed aan deze reparatie. Voor het rammeltje moest afspraak gemaakt worden. Bij deze afspraak is inderdaad een rammeltje ondekt veroorzaakt door de nummerplaathouder ook was er een veer gebroken was ook niet geconstateerd bij het eerste bezoek.Weer een afspraak moeten maken voor de reparatie van de veer.Een maand later afspraak voor een service beurt, telefoontje gehad dat de band die gerepareerd is vervangen moest worden wel 25 euro duurder dan bij de leverancier waar ik dezelfde band 6 maanden eerder had laten monteren.
Ook vind ik de vanaf prijs voor onderhoud op de website van Ardea mislijdend, geef gewoon aan wat de prijs is voor onderhoud van een auto van 4 jaar oud(Was vroeger bij Vink-Evag wel het gaval)
Bij het afrekenen was het dus een tegenvaller dat het geen 191 euro kost maar 260 euro.
Telefonisch melding gehad dat de auto gereed was, bij het afrekenen heb ik zelf moeten constateren dat het formulier voor Ford assistance gold er niet bij zat.Waar vroeger de auto een was beurtje kreeg bij een service beurt is dit bij Ardea Schiedam niet het geval. Heel jammer. Voor mij alles op een rijtje zettend om bij de volgende service beur naar Maassluis te gaan


Bij de aankoop van mijn auto was ik enthousiast over de manier waarop dit ging. Ik heb daarom besloten om mijn auto in onderhoud te houden bij Ardea L

Jun 13, 2018 by Anonymous
Naam: Janine • 
Reden Bezoek: Apk keuring • 
Vestiging: Lisse 

Bij de aankoop van mijn auto was ik enthousiast over de manier waarop dit ging. Ik heb daarom besloten om mijn auto in onderhoud te houden bij Ardea Lisse, ondanks dat andere garages misschien wat goedkoper zijn. Dit is altijd goed gegaan... tot vandaag. Ik ging naar de garage voor een apk keuring. Van tevoren werd aan mij gevraagd door de receptioniste of ik zelf eventuele mankementen aan mijn auto had gemerkt. Ik vertelde netjes dat stand 2 en 3 van mijn ventilatie niet meer werkten, maar dat stand 1 en 4 het nog prima deden en dat ik hier verder geen last van had en dat ik het prima vond. Ik dacht: fijn voor de keurmeester, dan weet hij dat de klant daarvan op de hoogte is en dan hoeft hij er niet naar te kijken of er nog extra over te bellen naar mij. Uiteindelijk is de auto volgens verwachting gewoon door de apk keuring gekomen. Echter kreeg ik kosten van €30,- bovenop de prijs van mijn apk, omdat er een monteur naar de ventilatie had gekeken. Ik heb nooit gezegd dat ik wilde dat er een monteur naar de ventilatie ging kijken, dat de ventilatie gerepareerd moest worden, e.d. De reden van de €30,- volgens de receptioniste: 'als een klant een mankement bij ons kenbaar maakt dan gaan wij er altijd naar kijken'. Fijn dat de klant dit dan niet van tevoren weet. Op de website van Ardea staat netjes dat alle extra kosten die bij de apk keuring komen van tevoren worden overlegd met de klant, maar hier heeft Ardea Lisse blijkbaar geen boodschap aan. Volgende keer dus zeker weten naar een andere garage.


Ardea Auto , USA 4.7 5.0 6741 6741 Na weleens geklaagd te hebben over de slechte telefonische bereikbaarheid van de werkplaats in de Kopersraat meld ik met genoegen een zeer goede ervaring. Op weg naar het ziekenhui