Uw mening

Geef hier uw mening over uw ervaringen bij de aankoop van uw auto of van uw laatste werkplaatsbezoek.
Bent u tevreden? Plaats dan hier uw mening. Ardea Auto gaat voor Geheel Tevreden klanten met 5 sterren klanttevredenheid!

Bent u minder tevreden, dan horen we dit graag van u. Neem dan contact met ons op zodat we dit naar ieders tevredenheid kunnen oplossen en wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Graag vernemen we ook uw mening over de vernieuwde website, uw mening kunt u hier delen.

Alvast bedankt voor uw mening!

De Directie van Ardea Auto

Geef uw mening


Submit your review
* Verplicht veld

We zijn erg tevreden over onze Ford Fiesta ST-line en verkoop & service door Danny de Groot van Ardea Gorinchem.

Apr 07, 2017 by Anonymous
Naam: D. van Beusekom • 
Reden Bezoek: Aankoop Ford Fiesta • 
Vestiging: Gorinchem 

We zijn erg tevreden over onze Ford Fiesta ST-line en verkoop & service door Danny de Groot van Ardea Gorinchem.


Mijn Focus moet olie verversen en geeft sinds gisteren aan dat er dringend onderhoud nu nodig is (inderdaad grote beurt, 102000 kms. Auto loopt nu op

Apr 03, 2017 by Anonymous
Naam: M. van Goch • 
Reden Bezoek: Olie verversen • 
Vestiging: Lijnden, Hoofddorp, Amstelveen 

Mijn Focus moet olie verversen en geeft sinds gisteren aan dat er dringend onderhoud nu nodig is (inderdaad grote beurt, 102000 kms. Auto loopt nu op vermindered vermogen en kan elk moment stoppen. Voor a.s. Donderdag een afspraak voor de grote beurt, echter zeer tekleurstellend dat in geen van de vestigingen Lijnden, Hoofddorp en Amstelveen men niet een half uurtje kan vrijmaken om het in de soep laten lopen van de motor te voorlomen (volgens de wegenwacht). Daar ben je dan trouwe kllant voor....zo wordt de volgende auto volgend jaar geen Ford


Zoals altijd prima service!!! Meteen geholpen en prachtig gemaakt, ik ben weer heel blij. Mannen, bedankt!!

Mar 31, 2017 by Anonymous
Naam: Esther Feije • 
Reden Bezoek: Lakschade • 
Vestiging: Haarlem 

Zoals altijd prima service!!! Meteen geholpen en prachtig gemaakt, ik ben weer heel blij. Mannen, bedankt!!


Vanwege interesse in een Ford Ranger voor mijn bedrijf Drinkland in Noordwijk, heb ik contact gekregen met Rinus Smits van de vestiging Amsterdam. Op

Feb 07, 2017 by Anonymous
Naam: Harry Wijdeveld • 
Reden Bezoek: Aankoop Ford Ranger • 
Vestiging: Amsterdam 

Vanwege interesse in een Ford Ranger voor mijn bedrijf Drinkland in Noordwijk, heb ik contact gekregen met Rinus Smits van de vestiging Amsterdam. Op een enthousiaste en vakbekwame wijze ben ik geholpen en door hem geadviseerd. Rinus was steeds telefonisch goed bereikbaar en hij kwam steeds zijn afspraken keurig na. Resultaat is dat ik inmiddels een Ford Ranger heb besteld en na een plezierige oplevering de eerste kilometers achter de rug heb. Vandaag belde Rinus mij of de wagen me beviel. Goed voorbeeld van aftersales!


In de vestiging Amsterdam Zuid-oost ben ik zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto door Sander van Ravenstein. Hij was bijzonder klantv

Feb 05, 2017 by Anonymous
Naam: M. Splinter • 
Reden Bezoek: Auto gekocht • 
Vestiging: Amsterdam zuid-oost 

In de vestiging Amsterdam Zuid-oost ben ik zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto door Sander van Ravenstein. Hij was bijzonder klantvriendelijk en gaf deskundig advies waardoor ik de juiste keuze kon maken bij het kopen van de nieuwe auto. De aflevering was goed voorbereid en verliep daardoor super vlot. Erg blij met mijn nieuwe Ford!!!


3 jaar geleden was er een verkoper die mij niet wou helpen dus werd ik weggestuurd door tussen komst van Monique Herdes kwam ik in contact met Rinus S

Dec 31, 2016 by Anonymous
Naam: Linda Manoth • 
Reden Bezoek: Wil graag laten weten dat ik blij ben • 
Vestiging: Zuid oost 

3 jaar geleden was er een verkoper die mij niet wou helpen dus werd ik weggestuurd door tussen komst van Monique Herdes kwam ik in contact met Rinus Smits die er alles aan heeft gedaan dat het kopen van een nieuwe auto (ook voor mij die autoverkopers toch al niets vindt gezien ervaringen) ook leuk kon zijn en nu na 3 jaar heeft Rinus er weer een feestje voor mij van gemaakt Rinus bedankt!!


Te duur reparatie 2nieuwe voor banden een band binnen een jaar versleten. weer terug voor een reparatie aan de koppeling de kosten was 1100 euro, bij

Dec 13, 2016 by Anonymous
Naam: N.Witkam • 
Reden Bezoek: Reparatie • 
Vestiging: Rotterdamzuid 

Te duur reparatie 2nieuwe voor banden een band binnen een jaar versleten. weer terug voor een reparatie aan de koppeling de kosten was 1100 euro, bij een ander garage koste dat maar 475 euro het materiaal was nieuw Voor mij geen Ford garage meer. Die klachten waren al door gegeven. Dit gaat op FB.


Een ford B-MAX gekocht te hebben en er een kleine maand in gereden te hebben.Werd ik op gebeld of alles goed en na wens was met de auto dit was hee

Nov 19, 2016 by Anonymous
Naam: Ron&Ria Bulder • 
Reden Bezoek: Auto gekocht • 
Vestiging: Amsterdam zo 

Een ford B-MAX gekocht te hebben en er een kleine maand in gereden te hebben.
Werd ik op gebeld of alles goed en na wens was met de auto dit was heel ATENT van de heer Sander van Ravenstein
Dit noem ik service en belangstelling bedankt


Dankzij de vriendelijke behandeling en aandacht door de heer van Ravenstein hebben wij wederom voor een Ford Fiesta gekozen.

Nov 14, 2016 by Anonymous
Naam: M. Lefevere • 
Reden Bezoek: Aanschaf auto • 
Vestiging: Amsterdam Zuidoost 

Dankzij de vriendelijke behandeling en aandacht door de heer van Ravenstein hebben wij wederom voor een Ford Fiesta gekozen.


Ik wilde graag melding doen van een uiterst prettig onderhoud met uw accountmanager , de heer Rinus Smits in zake de aanschaf van een busje voor onze

Nov 09, 2016 by Anonymous
Naam: W copraij • 
Reden Bezoek: Bekijken van bestelbus • 
Vestiging: Amstelveen 

Ik wilde graag melding doen van een uiterst prettig onderhoud met uw accountmanager , de heer Rinus Smits in zake de aanschaf van een busje voor onze school.
Het feit dat ons bestuur uiteindelijk heeft besloten tot de aanschaf van een ander merk bus, doet hier niets aan af.
Nog maals bedankt en wellicht tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Winfried Copraij.


Ardea Auto , USA 4.7 5.0 6714 6714 Donderdag 11-1 bij Ardea Hoofddorp binnen gelopen voor een nieuwe auto. Geholpen door Natasja Vonk die mij het een en ander uitlegde over de C-Max. Na alles zorgvuldig op papier te