Uw mening

Geef hier uw mening over uw ervaringen bij de aankoop van uw auto of van uw laatste werkplaatsbezoek.
Bent u tevreden? Plaats dan hier uw mening. Ardea Auto gaat voor Geheel Tevreden klanten met 5 sterren klanttevredenheid!

Bent u minder tevreden, dan horen we dit graag van u. Neem dan contact met ons op zodat we dit naar ieders tevredenheid kunnen oplossen en wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Graag vernemen we ook uw mening over de vernieuwde website, uw mening kunt u hier delen.

Alvast bedankt voor uw mening!

De Directie van Ardea Auto

Geef uw mening


Submit your review
* Verplicht veld

Donderdag 11-1 bij Ardea Hoofddorp binnen gelopen voor een nieuwe auto. Geholpen door Natasja Vonk die mij het een en ander uitlegde over de C-Max. Na

Jan 14, 2018 by Anonymous
Naam: Ronald Vervloed • 
Reden Bezoek: Aanschaf nieuwe auto • 
Vestiging: Hoofddorp 

Donderdag 11-1 bij Ardea Hoofddorp binnen gelopen voor een nieuwe auto. Geholpen door Natasja Vonk die mij het een en ander uitlegde over de C-Max. Na alles zorgvuldig op papier te hebben gezet kreeg ik eind van de middag toestemming van mijn werkgevers om de auto aan te schaffen. Direct gebeld met Natasja en de order is gelijk doorgezet. Wat mij is opgevallen dat ik zeer goed en vakkundig ben geholpen,alles is duidelijk uitgelegd zodat ik niet eens meer vragen had.


Op 16 december 2017 een aankoop/inruil offerte aangevraagd bij uw medewerker Marcel de Bruijn en direct daarna (weekend) een leuk vrijblijvende aanbie

Dec 30, 2017 by Anonymous
Naam: Susan Walther • 
Reden Bezoek: Aankoop Ford Mondeo • 
Vestiging: Rotterdam 

Op 16 december 2017 een aankoop/inruil offerte aangevraagd bij uw medewerker Marcel de Bruijn en direct daarna (weekend) een leuk vrijblijvende aanbieding ontvangen. Ik heb op zaterdag 30 december ( zeker niet te gretig ) een bod gedaan op 2 jonge occasions en Marcel beantwoordde dit bod binnen 1 uur gepast in de geest van " I make you an offer you can'nt refuse". Dat is hem dus gelukt en ik ben er heel blij mee. Wat mij vooral aansprak binnen het contact met Marcel is zijn humor en stropdasloze insteek van een menselijke doch zakelijke overeenkomst. Kortom een top goser die mij in ieder geval aansprak . Ardea "I am back".


Ik heb 20 december 2017 een de nieuwe Ford Fiesta gekocht bij Ardea in Rotterdam. Ik ben eerlijk en geweldig geholpen door mevrouw Nancy Koedam.Me

Dec 20, 2017 by Anonymous
Naam: F.N.Acardag • 
Reden Bezoek: Auto kopen • 
Vestiging: Rotterdam 

Ik heb 20 december 2017 een de nieuwe Ford Fiesta gekocht bij Ardea in Rotterdam. Ik ben eerlijk en geweldig geholpen door mevrouw Nancy Koedam.
Mevrouw Koedam is zeer professioneel en klantgericht.
Hartelijk bedankt


De auto heeft zijn 2e onderhoudsbeurt gehad.Ben zeer goed geholpen door de service manager. De uitleg van de rekening was begrijpelijk

Dec 07, 2017 by Anonymous
Naam: D.J.vanWezel • 
Reden Bezoek: Onderhoud • 
Vestiging: Amstelveen 

De auto heeft zijn 2e onderhoudsbeurt gehad.Ben zeer goed geholpen door de service manager. De uitleg van de rekening was begrijpelijk. De auto was op tijd klaar om deze weer in ontvangst te nemen,zoals we hadden afgesproken.


In juli 2017 de nieuwe Ford Fiesta Titanium gekocht bij Ardea Dordrecht, geweldig geholpen door Tom Vriens wat heel bijzonder was dat hij nog precies

Oct 09, 2017 by Anonymous
Naam: André de Vries • 
Reden Bezoek: Aankoop nieuwe Fiesta • 
Vestiging: Dordrecht 

In juli 2017 de nieuwe Ford Fiesta Titanium gekocht bij Ardea Dordrecht, geweldig geholpen door Tom Vriens wat heel bijzonder was dat hij nog precies wist wie ik was (2 maal fiesta via Tom gekocht) maar het was wel 5 jaar geleden. Leuke adviezen en besteld met alle bijna alle opties die mogelijk waren. Vind alleen dat Ford in folders en op websites geen juiste info verstrekt, neem bijvoorbeeld een cd speler wat een optie is maar in folders en op websites staat overal Radio CD speler. Jammer dat Ford een beetje een luxe probleem heeft met levering de levertijden zijn redelijk lang maar ja meer 24/7 werekn in Keulen gaat nu eenmaal niet. Maar ik kijk met spanning uit naar mijn nieuwe Fiesta het is echt een mooie auto met en schitteren interieur


Correct en vriendelijk geholpen. De planning was erg flexibel, wat mij als werkende uitstekend bevalt. Ik kreeg een goede automatisch gegenereerde d

Jun 21, 2017 by Anonymous
Naam: Daan • 
Reden Bezoek: Aanschaf • 
Vestiging: Amsterdam Zuidoost 

Correct en vriendelijk geholpen. De planning was erg flexibel, wat mij als werkende uitstekend bevalt.
Ik kreeg een goede automatisch gegenereerde deal op mijn inruilauto, die ook was ondertekend. In tegenstelling tot Peugeot komen ze bij Ford wel hun woord na en werd het aanbod van de computer zonder slag of stoot gestand gedaan. Prettig zakendoen.

Ik kijk uit naar mijn nieuwe Fiesta.


Maandag mijn Ford Focus weggebracht voor een klein duikje in het portier. Woensdag zou die weer klaar zijn. In de tussentijd met een Kia Picanto opges

May 24, 2017 by Anonymous
Naam: K. Bosveld • 
Reden Bezoek: Schade afhandeling • 
Vestiging: Gorinchem 

Maandag mijn Ford Focus weggebracht voor een klein duikje in het portier. Woensdag zou die weer klaar zijn. In de tussentijd met een Kia Picanto opgescheept, met weinig comfort en ook nog een benzine wagen. Woensdag om half 5 zelf maar gebeld met de vraag wanneer ik mijn auto weer kon komen ophalen: Ja, dat wordt pas vrijdagmiddag. Waardeloos. Ik heb mijn auto nodig voor mijn werk en wil er op kunnen vertrouwen dat ik op tijd mijn auto weer terug heb. Vorige keer bij een onderhoudsbeurt ook al de ervaring gehad dat het 1-2 dagen langer duurt dan wordt aangegeven. Dit was voor mij de laatste keer bij Ardea!


Ik ben afgelopen week langs geweest bij Ardea Fordstore in Amsterdam Zuidoost. We waren geïnteresseerd een Ford Kuga. We werden keurig doorverwezen

May 20, 2017 by Anonymous
Naam: Schal Sampat • 
Reden Bezoek: Geinteresseerd in een Ford • 
Vestiging: Amsterdam zuidoost 

Ik ben afgelopen week langs geweest bij Ardea Fordstore in Amsterdam Zuidoost. We waren geïnteresseerd een Ford Kuga. We werden keurig doorverwezen naar mevrouw Silvia R. We konden direct plaatsnemen bij haar aan het bureau terwijl we geen afspraak hadden gemaakt. Deze mevrouw was zeer professioneel , klantgericht en vriendelijk. Hoewel we nog geen beslissing genomen hebben waren mijn vrouw en ik onder de indruk van deze behandeling. We kregen spontaan een proefrit in de auto en dat voor een uur lang. Toen we terugkwamen had ze al een goed bod klaar. Met dezelfde vriendelijkheid en professionaliteit namen we afscheid van haar. Ik denk dat ze nog niet van ons af is:)
Het is fijn als je de behandeling en waardering krijgt zoals je die ook verwacht. Helaas zijn er te weinig van zulke mensen in de wereld. Silvia bedankt.


In 2015 vriendelijk geholpen door de heer Cor van der Poel bij de aankoop van een Ford. Tijdens ons gesprek heb ik gevraagd, gezien de hoge km stand v

May 18, 2017 by Anonymous
Naam: Kuijpers • 
Reden Bezoek: Aankoop auto • 
Vestiging: Den haag 

In 2015 vriendelijk geholpen door de heer Cor van der Poel bij de aankoop van een Ford. Tijdens ons gesprek heb ik gevraagd, gezien de hoge km stand van 105000km voor een auto van 3 jaar of de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en of en nog bijzonderheden waren. Volgens Cor van der Poel was deze auto daar altijd in onderhoud geweest en waren er geen bijzonderheden. Voor mij stond er niets in de weg en heb deze auto gekocht. Een jaar later november 2016 is deze bij Ardea Gorinchem in onderhoud geweest. Daar wisten ze gezien de km stand niet precies welk onderhoud er gedaan moest worden. Uiteindelijk is er gekozen voor een tussenbeurt gezien dat bij aankoop de auto een grote beurt heeft gehad. In april dit jaar heb ik via John Eric van 't Klooster bij Ardea Gorinchem de onderhoudshistorie opgevraagd. Daaruit blijkt dat de auto een afleverbeurt heeft gehad in 2012 en de eerstvolgende bij 105000 (mijn aankoop). John Eric van 't Klooster kon mij niet verder helpen en verwees me naar Ardea Den Haag waar ik deze had gekocht. Bij Cor van de Poel opheldering gevraagd. Hij had mij toch verteld dat de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en dat er geen bijzondeheden waren. Zijn reactie was " Het klopt dat de Mondeo is geleverd via Ardea en bij ons voor het eerst in 2015 onderhoud heeft genoten ( afleverbeurt ) Dat wil zeggen als het onderhoudsboekje daar niet meer over verteld kan ik u daar ook helaas niet meer gegevens over geven dan dit". In het onderhoudsboekje staat idd niets over de tussenliggende beurten. Nou vind ik het toch wel bijzonder als je vraagd of er bijzonderheden zijn dat dit niet verteld wordt. Helaas heeft Cor van der Poel niet meer op mijn mail gereageerd. Ik had een zeer goed gevoel bij de verkoop maar voel me toch bedrogen. Hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk en open over zaken te zijn. Voor mij geen Ardea meer


Een nieuwe auto kopen is best wel spannend en de hoeveelheid extra accessoires die je op een Kuga kunt laten monteren maken het er niet makkelijker op

May 09, 2017 by Anonymous
Naam: Maran van Dulken • 
Reden Bezoek: Kuga 2017 • 
Vestiging: Rotterdam-zuid 

Een nieuwe auto kopen is best wel spannend en de hoeveelheid extra accessoires die je op een Kuga kunt laten monteren maken het er niet makkelijker op om een goede keuze te maken.
Tijdens het voorafgaande gesprek met Dhr. Remco Veulings waarin ik mijn wensen kenbaar had gemaakt kreeg ik van hem een duidelijk advies welke Kuga (uitvoering en accessoires) daar het best op aansluiten.
Dus geen verkooppraat maar een helder advies en daarbij was het ook nog eens een prettig gesprek waarbij het niet alleen over de auto ging.

Na een paar weekjes de Ford Kuga opgehaald, helemaal naar wens.

En de voorspelling van Remco dat Excelsior zich niet zomaar gewonnen zou geven tegen Feyenoord is ook nog eens bewaarheid geworden.

Maran


Ardea Auto , USA 4.7 5.0 6714 6714 Donderdag 11-1 bij Ardea Hoofddorp binnen gelopen voor een nieuwe auto. Geholpen door Natasja Vonk die mij het een en ander uitlegde over de C-Max. Na alles zorgvuldig op papier te
Page:
123»