Uw mening

Geef hier uw mening over uw ervaringen bij de aankoop van uw auto of van uw laatste werkplaatsbezoek.
Bent u tevreden? Plaats dan hier uw mening. Ardea Auto gaat voor Geheel Tevreden klanten met 5 sterren klanttevredenheid!

Bent u minder tevreden, dan horen we dit graag van u. Neem dan contact met ons op zodat we dit naar ieders tevredenheid kunnen oplossen en wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Graag vernemen we ook uw mening over de vernieuwde website, uw mening kunt u hier delen.

Alvast bedankt voor uw mening!

De Directie van Ardea Auto

Geef uw mening


Submit your review
* Verplicht veld

Maandag mijn Ford Focus weggebracht voor een klein duikje in het portier. Woensdag zou die weer klaar zijn. In de tussentijd met een Kia Picanto opges

May 24, 2017 by Anonymous
Naam: K. Bosveld • 
Reden Bezoek: Schade afhandeling • 
Vestiging: Gorinchem 

Maandag mijn Ford Focus weggebracht voor een klein duikje in het portier. Woensdag zou die weer klaar zijn. In de tussentijd met een Kia Picanto opgescheept, met weinig comfort en ook nog een benzine wagen. Woensdag om half 5 zelf maar gebeld met de vraag wanneer ik mijn auto weer kon komen ophalen: Ja, dat wordt pas vrijdagmiddag. Waardeloos. Ik heb mijn auto nodig voor mijn werk en wil er op kunnen vertrouwen dat ik op tijd mijn auto weer terug heb. Vorige keer bij een onderhoudsbeurt ook al de ervaring gehad dat het 1-2 dagen langer duurt dan wordt aangegeven. Dit was voor mij de laatste keer bij Ardea!


Ik ben afgelopen week langs geweest bij Ardea Fordstore in Amsterdam Zuidoost. We waren geïnteresseerd een Ford Kuga. We werden keurig doorverwezen

May 20, 2017 by Anonymous
Naam: Schal Sampat • 
Reden Bezoek: Geinteresseerd in een Ford • 
Vestiging: Amsterdam zuidoost 

Ik ben afgelopen week langs geweest bij Ardea Fordstore in Amsterdam Zuidoost. We waren geïnteresseerd een Ford Kuga. We werden keurig doorverwezen naar mevrouw Silvia R. We konden direct plaatsnemen bij haar aan het bureau terwijl we geen afspraak hadden gemaakt. Deze mevrouw was zeer professioneel , klantgericht en vriendelijk. Hoewel we nog geen beslissing genomen hebben waren mijn vrouw en ik onder de indruk van deze behandeling. We kregen spontaan een proefrit in de auto en dat voor een uur lang. Toen we terugkwamen had ze al een goed bod klaar. Met dezelfde vriendelijkheid en professionaliteit namen we afscheid van haar. Ik denk dat ze nog niet van ons af is:)
Het is fijn als je de behandeling en waardering krijgt zoals je die ook verwacht. Helaas zijn er te weinig van zulke mensen in de wereld. Silvia bedankt.


In 2015 vriendelijk geholpen door de heer Cor van der Poel bij de aankoop van een Ford. Tijdens ons gesprek heb ik gevraagd, gezien de hoge km stand v

May 18, 2017 by Anonymous
Naam: Kuijpers • 
Reden Bezoek: Aankoop auto • 
Vestiging: Den haag 

In 2015 vriendelijk geholpen door de heer Cor van der Poel bij de aankoop van een Ford. Tijdens ons gesprek heb ik gevraagd, gezien de hoge km stand van 105000km voor een auto van 3 jaar of de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en of en nog bijzonderheden waren. Volgens Cor van der Poel was deze auto daar altijd in onderhoud geweest en waren er geen bijzonderheden. Voor mij stond er niets in de weg en heb deze auto gekocht. Een jaar later november 2016 is deze bij Ardea Gorinchem in onderhoud geweest. Daar wisten ze gezien de km stand niet precies welk onderhoud er gedaan moest worden. Uiteindelijk is er gekozen voor een tussenbeurt gezien dat bij aankoop de auto een grote beurt heeft gehad. In april dit jaar heb ik via John Eric van 't Klooster bij Ardea Gorinchem de onderhoudshistorie opgevraagd. Daaruit blijkt dat de auto een afleverbeurt heeft gehad in 2012 en de eerstvolgende bij 105000 (mijn aankoop). John Eric van 't Klooster kon mij niet verder helpen en verwees me naar Ardea Den Haag waar ik deze had gekocht. Bij Cor van de Poel opheldering gevraagd. Hij had mij toch verteld dat de auto altijd bij Ardea in onderhoud was geweest en dat er geen bijzondeheden waren. Zijn reactie was " Het klopt dat de Mondeo is geleverd via Ardea en bij ons voor het eerst in 2015 onderhoud heeft genoten ( afleverbeurt ) Dat wil zeggen als het onderhoudsboekje daar niet meer over verteld kan ik u daar ook helaas niet meer gegevens over geven dan dit". In het onderhoudsboekje staat idd niets over de tussenliggende beurten. Nou vind ik het toch wel bijzonder als je vraagd of er bijzonderheden zijn dat dit niet verteld wordt. Helaas heeft Cor van der Poel niet meer op mijn mail gereageerd. Ik had een zeer goed gevoel bij de verkoop maar voel me toch bedrogen. Hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk en open over zaken te zijn. Voor mij geen Ardea meer


Een nieuwe auto kopen is best wel spannend en de hoeveelheid extra accessoires die je op een Kuga kunt laten monteren maken het er niet makkelijker op

May 09, 2017 by Anonymous
Naam: Maran van Dulken • 
Reden Bezoek: Kuga 2017 • 
Vestiging: Rotterdam-zuid 

Een nieuwe auto kopen is best wel spannend en de hoeveelheid extra accessoires die je op een Kuga kunt laten monteren maken het er niet makkelijker op om een goede keuze te maken.
Tijdens het voorafgaande gesprek met Dhr. Remco Veulings waarin ik mijn wensen kenbaar had gemaakt kreeg ik van hem een duidelijk advies welke Kuga (uitvoering en accessoires) daar het best op aansluiten.
Dus geen verkooppraat maar een helder advies en daarbij was het ook nog eens een prettig gesprek waarbij het niet alleen over de auto ging.

Na een paar weekjes de Ford Kuga opgehaald, helemaal naar wens.

En de voorspelling van Remco dat Excelsior zich niet zomaar gewonnen zou geven tegen Feyenoord is ook nog eens bewaarheid geworden.

Maran


We zijn erg tevreden over onze Ford Fiesta ST-line en verkoop & service door Danny de Groot van Ardea Gorinchem.

Apr 07, 2017 by Anonymous
Naam: D. van Beusekom • 
Reden Bezoek: Aankoop Ford Fiesta • 
Vestiging: Gorinchem 

We zijn erg tevreden over onze Ford Fiesta ST-line en verkoop & service door Danny de Groot van Ardea Gorinchem.


Mijn Focus moet olie verversen en geeft sinds gisteren aan dat er dringend onderhoud nu nodig is (inderdaad grote beurt, 102000 kms. Auto loopt nu op

Apr 03, 2017 by Anonymous
Naam: M. van Goch • 
Reden Bezoek: Olie verversen • 
Vestiging: Lijnden, Hoofddorp, Amstelveen 

Mijn Focus moet olie verversen en geeft sinds gisteren aan dat er dringend onderhoud nu nodig is (inderdaad grote beurt, 102000 kms. Auto loopt nu op vermindered vermogen en kan elk moment stoppen. Voor a.s. Donderdag een afspraak voor de grote beurt, echter zeer tekleurstellend dat in geen van de vestigingen Lijnden, Hoofddorp en Amstelveen men niet een half uurtje kan vrijmaken om het in de soep laten lopen van de motor te voorlomen (volgens de wegenwacht). Daar ben je dan trouwe kllant voor....zo wordt de volgende auto volgend jaar geen Ford


Zoals altijd prima service!!! Meteen geholpen en prachtig gemaakt, ik ben weer heel blij. Mannen, bedankt!!

Mar 31, 2017 by Anonymous
Naam: Esther Feije • 
Reden Bezoek: Lakschade • 
Vestiging: Haarlem 

Zoals altijd prima service!!! Meteen geholpen en prachtig gemaakt, ik ben weer heel blij. Mannen, bedankt!!


Vanwege interesse in een Ford Ranger voor mijn bedrijf Drinkland in Noordwijk, heb ik contact gekregen met Rinus Smits van de vestiging Amsterdam. Op

Feb 07, 2017 by Anonymous
Naam: Harry Wijdeveld • 
Reden Bezoek: Aankoop Ford Ranger • 
Vestiging: Amsterdam 

Vanwege interesse in een Ford Ranger voor mijn bedrijf Drinkland in Noordwijk, heb ik contact gekregen met Rinus Smits van de vestiging Amsterdam. Op een enthousiaste en vakbekwame wijze ben ik geholpen en door hem geadviseerd. Rinus was steeds telefonisch goed bereikbaar en hij kwam steeds zijn afspraken keurig na. Resultaat is dat ik inmiddels een Ford Ranger heb besteld en na een plezierige oplevering de eerste kilometers achter de rug heb. Vandaag belde Rinus mij of de wagen me beviel. Goed voorbeeld van aftersales!


In de vestiging Amsterdam Zuid-oost ben ik zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto door Sander van Ravenstein. Hij was bijzonder klantv

Feb 05, 2017 by Anonymous
Naam: M. Splinter • 
Reden Bezoek: Auto gekocht • 
Vestiging: Amsterdam zuid-oost 

In de vestiging Amsterdam Zuid-oost ben ik zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto door Sander van Ravenstein. Hij was bijzonder klantvriendelijk en gaf deskundig advies waardoor ik de juiste keuze kon maken bij het kopen van de nieuwe auto. De aflevering was goed voorbereid en verliep daardoor super vlot. Erg blij met mijn nieuwe Ford!!!


3 jaar geleden was er een verkoper die mij niet wou helpen dus werd ik weggestuurd door tussen komst van Monique Herdes kwam ik in contact met Rinus S

Dec 31, 2016 by Anonymous
Naam: Linda Manoth • 
Reden Bezoek: Wil graag laten weten dat ik blij ben • 
Vestiging: Zuid oost 

3 jaar geleden was er een verkoper die mij niet wou helpen dus werd ik weggestuurd door tussen komst van Monique Herdes kwam ik in contact met Rinus Smits die er alles aan heeft gedaan dat het kopen van een nieuwe auto (ook voor mij die autoverkopers toch al niets vindt gezien ervaringen) ook leuk kon zijn en nu na 3 jaar heeft Rinus er weer een feestje voor mij van gemaakt Rinus bedankt!!


Ardea Auto , USA 4.7 5.0 6708 6708 Maandag mijn Ford Focus weggebracht voor een klein duikje in het portier. Woensdag zou die weer klaar zijn. In de tussentijd met een Kia Picanto opgescheept, met weinig comfort en
Page:
123»