AFDELING WERKPLAATSPLANNING

Wanneer u naar Ardea Auto belt voor een werkplaatsafspraak wordt u doorverbonden naar de afdeling 'werkplaatsplanning'. Onze medewerkers beantwoorden graag uw vragen of kunnen uw reeds gemaakte afspraak omzetten. Vanuit één centrale locatie plannen zij uw afspraak door naar uw dichtstbijzijnde Ardea Auto vestiging.

CUSTOMER SERVICE CENTER

Wanneer u door Ardea Auto bent gebeld voor een werkplaatsafspraak is de kans groot dat u bent gebeld door Margaret, Tineke, Chantal of Angelique van het 'Customer Service Center'. Zij ondersteunen alle Ardea Auto vestigingen en u wordt o.a. op de hoogte gehouden wanneer uw auto toe is aan een nieuwe APK of onderhoud. Uw afspraak wordt zo vanuit één centrale locatie ingepland bij uw dichtstbijzijnde Ardea Auto vestiging.

SERVICE ZOALS HET HOORT BIJ ARDEA AUTO

"U staat centraal", dat is onze norm. Naast de afdeling werkplaatsplanning en onze Customer Service Center is iedere vestiging telefonisch bereikbaar en staan onze telefonistes u graag te woord voor uw vragen, doorverwijzingen of eventuele klachten. Het is ook mogelijk om online uw vragen te stellen of afspraken te maken voor o.a. onderhoud of reparatie. Binnen Ardea Auto zijn wij iedere dag bezig om er voor te zorgen dat alle service elementen naadloos op elkaar aansluiten.

Gebruiksvriendelijke online service

De Ardea Auto website is zeer gebruiksvriendelijk ingericht en past zich aan aan tablet of telefoon. Met de online werkplaatsplanner kunt u thuis en onderweg eenvoudig uw afspraak maken! Selecteer de datum, een tijdstip en waar u de afspraak voor wilt maken. Uiteraard blijven wij ons ontwikkelen om aan de hedendaagse wens van onze klanten te voldoen. -Marco Steenwijk, Manager Business Control